woensdag 3 november 2010

Als er 1 schaap over de dam is.

Natuurlijk begin ik vast met geven.
Zoals in het eerste bericht aan gegeven heb ik ruime ervaring met schulden oplossen, dus zit je zelf in de schulden en ben je van plan ze zelf op te lossen? Ik wil je daar graag bij helpen in de vorm van het helpen met brieven schrijven bijvoorbeeld.

Verder heb ik nog een aantal boeken over uit de tijd dat ik een eigen bedrijf had. Je kunt hier kijken welke titels er nog zijn. Wil je ze helemaal gratis? Dan moet je even geduld hebben tot januari, want vanaf dan kan ik de verzendkosten voor je betalen of in Amsterdam, Almere of Huizen wonen, dan breng ik hem . Wil je ze nu al bijna gratis, dat kan geef aan welk boek je wilt en dan moet je eerst de verzendkosten overmaken. Natuurlijk mag je ze ook via bol.com bestellen, dan verdien ik er nog wat aan ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten