zaterdag 6 november 2010

Leuke dag

Vandaag had ik twee mysteryshop-opdrachten. En ze waren beide erg leuk. Soms kom je dan bij bedrijven waar de klantvriendelijkheid niet erg hoog ligt maar vaker is alles wel goed. Als eerst ging ik vandaag op bezoek bij een reisburo om een reis te boeken zoals de opdrachtgever het wilde hebben. Daar had ik een leuk geprek met een leuke vrouw.Zij heeft voor een zeer positief verslag naar de opdrachtgever gezorgd. Het tweede bezoek was bij een witgoed winkel en daar weten de medewerkers dat er 4 weken lang allerlei mysteryshoppers voorbij komen en is het aan hen om deze te ontmaskeren. Dat ontmaskeren moet dan gebeuren met het noemen van een bepaalde zin tijdens het verkoopgesprek. De verkoper die dat goed doet krijgt van de mysteryshopper een plastic augurk (???) en het filiaal met de meeste augurken wint iedere week een prijs. Ook hier werd ik geholpen door een hele aardige verkoper. Ik heb heel wat bij geleerd over wasdrogers en ik gunde hem echt de augurk. Maar helaas, hij liet niet de gewenste zin horen. Dus heb ik vanddag niet alleen wat extra's verdiend, maar had ik bovenal een hele leuke middag.
Wil jij ook wat extra bijverdienen of een leuke dag?
Dan kun je je aanmelden bij verschillende bedrijven die mysteryshoppers zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten